top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverJudith van Holland

Een nieuwe week is begonnen


15 juli 2017

Ja vandaag zit ik hier dan precies een week. En wat heb ik genoten van mijn eerste week in Spanje. Na wat live muziek op vrijdagavond kon ik van start gaan met mijn eerste vrije dag. Ik ben met de bus naar het dorpje hiernaast gegaan Torroella de Montgri. Dit was een erg gezellig en knus dorpje, maar toch wel een beetje saai in je eentje. Op de tweede foto zie je mij wachten op mijn bus terug. Ik had hem namelijk net als altijd net gemist en ik kon dus een uur gaan wachten :(. 's Avonds was er op de camping een schuimparty waar ik even ben wezen kijken hoe de kinderen het zeep echt overal hadden zitten.

Zondag heb ik een erg sportieve dag gehad. 's Ochtends begon ik met een lesje Get Fit en 's middags heb ik nog aquagym gedaan. 's Avonds stopte dit nog ff niet en heb ik nog de minidisco gedaan en de grote talentenshow. Tijdens mijn sportieve lesjes heb ik waarschijnlijk iets verkeerd gedaan, want had gisteren erg last van mijn duim en kuit, dus ja. Na wat intape kunsten heb ik vandaag geen last meer van mijn duim, maar mijn kuit is eigenlijk alleen nog maar erger geworden. Oeps, maar we moeten doorgaan... Vandaag heb ik tijdens mijn vrije tijd samen met mijn collega's mogen genieten van een super mooi strandje in l'Estartit. (zie de foto's).

Morgen is er weer een nieuwe dag waar we ook gaan repeteren voor de musical The Lion King... Spannend...

26 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page