top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverJudith van Holland

The Lion King



Gisterenavond was het zover... Ik mocht verkleed als Nala stralen op het podium en wat heb ik hiervan genoten. Het was een week met veel repetities en dus ook een week met erg lange dagen en weinig vrije avonden, maar ondanks dat waren het vooral ook hele gezellige tijden als we repeteerden. Alle kinderen zaten allemaal al klaar met hun stoeltje om alvast een voorproefje te zien. Vandaag hebben we veel positieve reacties gekregen op wat we gisteren op het podium hebben gezet. Dit is erg leuk om te horen hoe wij, maar ook het publiek zo erg heeft genoten. Het was een lange dag, maar deze dag hebben we na de show nog even afgesloten met elkaar met pizza en drankjes.

Verder heb ik deze week zwemles mogen geven aan mijn grootste fan van de camping. Dit jongetje vraagt elke dag of ik 's avonds de minidisco doe, want dat vindt hij namelijk helemaal geweldig. Ook hebben we dinsdag de hele dag de cameraman achter ons aan gehad. Deze cameraman ging alles filmen voor de filmpjes op de website dus ik ben heel benieuwd. Zaterdag ben ik dagje naar mijn ouders geweest. Helaas regende het dus hebben we het grotendeel van de dag doorgebracht in de tent. Dus even lekker bijgeslapen, want dat had ik wel even nodig. Vandaag weer een lekker rustig dagje gehad en morgen de grote dag met als thema de Middeleeuwen. Dus dat wordt de hele dag rondlopen in een prachtig kostuum. Hier volgen snel foto's van. Nu ga ik nog even spieken bij de Disco Party en dan snel naar bed

20 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page