top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverJudith van Holland

Far West Day


12 juli 2019

Zo een nieuwe dag ging vandaag van start. Het was vandaag Far West day. Hier hadden we verschillende dingen voor voorbereid. Zoals een sheriff hoed maken, een cactus knutselen en verschillende spelletjes. Dit was een geslaagd feest. 's ochtends waren er nog niet veel kinderen, maar later op de dag kwamen er meer. Na 13:00u toen we vrij waren ben ik met mijn collega's naar de beach geweest. Dit was echt wel lekker, maar echt heel erg warm. Rond half 4 zijn we snel weer terug gegaan voor onze volgende sessie van de Far West Day. Terwijl twee van mijn collega's gingen knutselen met de kinderen ging ik met een collega de musical The Lion King doornemen, want eind juli moeten we optreden met alle collega'. Dit was erg leuk om een beetje een idee te krijgen hoe het er uit gaat zien, maar er moet nog genoeg gebeuren. Zondag gaan we repeteren met de hele club en ik mag Nala spelen (het vriendinnetje van Simba) Vanavond heb ik nog een lange avond te gaan. Eerst minidisco dus lekker zweten en dan live music tot een uur of twaalf. En morgen lekker genieten van mijn vrije dag.

Nog een fijne avond allemaal!

29 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page