top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverJudith van Holland

Mijn eerste werkdag

Bijgewerkt op: 12 jul. 2019



9 juli 2019

Mijn eerste werkdag zit erop. Ik mocht vandaag om 10u beginnen in de Tinet Club. Dit is een soort miniclub waar de kinderen van alles kunnen doen. Van knutselen tot spelletjes spelen etc. Toen de Tinet Club klaar was ben ik met mijn collega's naar het strand gereden en hier hebben we met een aantal collega's van het restaurant wat gegeten. Natuurlijk aten zij (echte Spanjaarden) allemaal paella, maar omdat ik niet van paella hou bestelde ik een salade. Het was erg gezellig, maar iedereen praatte grotendeels Spaans wat ik niet echt kon volgen. Na dit uitje zijn we weer naar de camping gereden en waren we net om tijd aanwezig voor de miniclub. Na de miniclub had ik alleen een activiteit, maar hier kwamen vier belgische jongens op af, maar na 3 seconden kregen zij te horen dat ze gingen eten. :( Na deze activiteit had ik vrij en heb ik zitten videochatten met mijn gezin. Zij wilde namelijk graag weten hoe mijn eerste dag was. Om 22:00 was er nog een sport night waar ik even ben wezen kijken en nu ga ik lekker slapen!

Tot morgen

28 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page