top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverJudith van Holland

Wat gaat dit snel!



22 juli 2019

Vandaag zitten er precies 2 weken op en zitten we dus alweer op een kwart van dit avontuur. En dat betekent op dit moment dat ik best wel gesloopt ben, maar ook dat ik steeds meer leuke mensen ontmoet en verschillende te gekke dingen heb gedaan. Zo ben ik donderdag met een collega naar de top van de berg gegaan om van dit fantastische uitzicht te genieten. (zie foto) en vrijdag een nachtje heb meegemaakt vanaf het strand. Hier zaten we met gitaar en kampvuur tot 4uur te genieten.

Na een heel gezellig, maar lang nachtje op het strand heb ik de volgende dag op mijn vrije dag lekker kunnen uitslapen. We zijn samen naar Begur gaan, dit is één van de mooiste strandjes hier in de buurt. Dus toen iedereen wakker was rond de middag konden we gaan. We hebben genoten van het strand en hebben 's avonds genoten van kip met friet op een ander strandje. Na dit alles kon ik nog even via de videochat mijn zus en vader feliciteren en konden we na een ijsje weer terug naar de camping.

Zondag heb ik een heftig dagje gehad met veel sport. 's Ochtends Get Fit waar ik helemaal kapot ging en 's middags nog aquagym en nu kan ik daar nog heerlijk van nagenieten met spierpijn in mijn rug, schouders en nek :).

Deze week wordt weer een leuke week met repetities voor The Lion King, waar ik Nala mag spelen en een leuke week met hopelijk veel nieuwe plekjes.

21 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page